Ruilen & retourneren

Roomerfashion.nl hanteert een retourtermijn van 14 dagen en volgt hiermee het zogenaamde herroepingsrecht.
Binnen die termijn mag u het artikel bekijken, beoordelen en/of passen zoals u ook bij ons in de winkel zou doen.
Wanneer u besluit een artikel te retourneren, let u er dan op dat wij het artikel binnen een termijn van 14 dagen retour ontvangen.
Wanneer u alle producten retour stuurt dan betalen wij het aankoopbedrag exclusief verzendkosten aan u terug.
Als u gebruik wilt maken van het herroepingsrecht, dient u de volgende stappen te volgen;
1. Neem na ontvangst van uw bestelling contact op met onze klantenservice via info@roomerfashion.nl
Vermeld daarbij:
  • Ordernummer
  • Reden van retour
2. Na bevestiging van onze klantenservice stuurt u uw bestelling zo spoedig mogelijk naar ons retour.
De verzendkosten voor het terugsturen naar Roomerfashion worden niet vergoed.
Maakt u gebruik van het verzendlabel dat u via Roomerfashion kan kopen, dan betaalt u binnen Nederland € 6,-. Uw pakket is dan verzekerd tot een bedrag van € 150,- en zal door PostNL bezorgd worden. U kunt natuurlijk ook zelf uw vervoerder kiezen, maar dan kost dezelfde zending bijvoorbeeld € 6,95 bij PostNL en is uw zending NIET verzekerd.
Wij willen u er nogmaals op attenderen dat het pakket tot een maximaal bedrag van € 150,- verzekerd is. Als uw pakket meer waard is dan € 150,- adviseren wij u om het pakket rechtstreeks via PostNL te versturen en extra bij te verzekeren (tot de daadwerkelijke waarde van het pakket). Het retour sturen van een pakket blijft ten alle tijden uw eigen verantwoordelijkheid.
3. Binnen vijf werkdagen nadat wij uw retourzending in goede orde ontvangen hebben, ontvangt u hiervan een bevestiging. Vervolgens zullen wij het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk terugstorten, doch uiterlijk binnen 14 dagen na aanmelding van uw retourzending.
Ruilingen
Een artikel gekocht in onze webshop, kunt u alleen ruilen voor een andere maat of kleur. Indien u wilt ruilen voor een ander artikel en niet in de gelegenheid bent om onze winkels in Oisterwijk te bezoeken, adviseren wij u het artikel terug te sturen en een nieuwe bestelling te plaatsen.
Het ruilen van uw bestelling is heel eenvoudig.
1. Neem na ontvangst van uw bestelling contact op met onze klantenservice via info@roomerfashion.nl. Vermeld daarbij:
  • Ordernummer
  • Reden van ruiling
  • De maat of kleur waarvoor u graag wilt ruilen
2. Na bevestiging van onze klantenservice stuurt u de bestelling zo spoedig mogelijk, maar binnen 14 dagen naar ons retour. Het is uiteraard ook toegestaan om de artikelen in de winkel te ruilen.
De verzendkosten voor het terugsturen naar Roomerfashion worden niet vergoed.
Maakt u gebruik van het verzendlabel dat u via Roomerfashion kan kopen, dan betaalt u binnen Nederland € 6,-. Uw pakket is dan verzekerd tot een bedrag van € 150,- en zal door PostNL bezorgd worden. U kunt natuurlijk ook zelf uw vervoerder kiezen, maar dan kost dezelfde zending bijvoorbeeld € 6,95 bij PostNL en is uw zending NIET verzekerd.
Wij willen u er nogmaals op attenderen dat het pakket tot een maximaal bedrag van € 150,- verzekerd is. Als uw pakket meer waard is dan € 150,- adviseren wij u om het pakket rechtstreeks via PostNL te versturen en extra bij te verzekeren (tot de daadwerkelijke waarde van het pakket). Het retour sturen van een pakket blijft ten alle tijden uw eigen verantwoordelijkheid.
3. Zodra wij uw bestelling in goede orde hebben ontvangen, ontvangt u binnen vijf werkdagen hiervan een bevestiging. Vervolgens zullen wij de ruiling in orde maken.
Het retouradres van Roomerfashion
Roomer B.V.
De Lind 37
5061 HT Oisterwijk
Nederland
Stuur uw product altijd terug in de originele staat en in de originele Roomerfashion verpakking.
Dat wil zeggen; schoenen met de bijgeleverde schoenendoos en kleding ongebruikt en ongedragen met de prijskaartjes er nog aan. Gebruik niet de productverpakking als verzendzak of doos.
Het artikel dient ongedragen te zijn. Passen mag natuurlijk wel. Het artikel dient vrij te zijn van luchtjes. Toelichting:
Sporen van parfum, rook of zweet:
Wij kunnen een artikel niet retour nemen dat sporen van parfum, rook of zweet bevat.
– Gebruik dus geen parfum bij het “passen” van onze artikelen, hierdoor is het artikel namelijk niet meer te retourneren.
– Pas het artikel niet in een kamer waarin gerookt wordt.
Sporen van wasmiddel:
Tevens worden alle artikelen op sporen van wasmiddel gecontroleerd. Een uitgewassen product kan vanzelfsprekend niet retour.
Open chat
Kunnen wij misschien helpen?